Hei,
Jeg holder på med en site som skal ha norsk og engelsk som mulige valg. Noen som har tips eller erfaring med hvordan dette kan(bør) gjøres? Sidene skal ha samme innhold, men besøkende skal altså kunne velge tekstspråk selv.
Hei,
Jeg holder på med en site som skal ha norsk og engelsk som mulige valg. Noen som har tips eller erfaring med hvordan dette kan(bør) gjøres? Sidene skal ha samme innhold, men besøkende skal altså kunne velge tekstspråk selv.
Løst!
Fant en flott plugin: http://wpml.org/
Hei, lastet ned wpml etter at jeg så inlegget ditt. Har en rekke spørsmål blant annet om hvordan jeg setter riktig språk, nå har jeg satt norsk som default og med at alle sidene jeg har er på norsk, men da jeg går inn for å oversette "stringene" i temaet og velger translate så får jeg jo bare valget om å oversette til engelsk, mens temaet mitt Thesis er engelsk som jeg ønsker å oversette til norsk.
Hei!
OK takk for tipset Rune, jeg fikser å redigere .po filer men hvordan skal jeg da få synkronisert .po fila utifra hva leseren velger av språk i wpml løsningen?
Hmm, tror nok ikke det er mulig - så vidt jeg vet.
Hmmm nei da faller jo den løsningen igjennom.