Norsk WordPress

Forumet er flyttet til ny side.

Norsk forum for WordPress og bbPress » Informasjon

Support system

(3 posts)
  • Startet for 2 years siden av Rune
  • Siste svar fra Rune

Tagger:

1. Rune
    Administrator

Hei!

Da jeg etterhvert har noen innstikk til WordPress, bbPress og WordPressMU, så trengte jeg et sted å samle feilmeldinger, forbedringsforslag etc.

Derfor ble trac.bloggs.be født. Et trac system er en måte å holde kontroll på utvikling av prosjekter, samle tilbakemeldinger, sette opp en tidslinje, samle bugs og følge dem opp.

Jeg vil framdeles svare på spørsmål om feil og mangler (eller forslag til forbedringer) her i forumet, men ønsker at mest mulig går til trac systemet.

Det er mulig å registrere nye feilmeldinger eller forbedringsforslag uten å være registrert.

Velkommen til trac.bloggs.be

--
    Rune
    rune[at]g-mail.no
    Blogg
    gulbradsøyWEB - Utvikling og implementering
    [rant] If it was hard to code - it should be hard to debug [/rant]
    Twitter :
    Postet for 2 years siden #
  2. Atle Grimseid
    Medlem

Hehe, moro. :P

Føler meg litt teit her jeg nå når jeg spør, men er dette en slags Trac for innstikk du har laget for de forkjellige plattformene?

3. Rune
    Administrator

Hei, Atle!

Ingen spørsmål er teite eller dumme! Ever!

Jeg bruker et OpenSource system som heter Traq. Dette er et PHP/mySQL system som er mye enklere å bruke/vedlikeholde enn Trac (som er det de "store" bruker, som WP).

Du kan finne mer om det på denne siden. Som vanlig når jeg prøver nye ting, så satte jeg det først opp på hjemmeserveren min og testet det (og mange andre) der. Jeg liker nye ting :-)

Edit; og for å svare på spørsmålet ditt. Jeg har ikke laget det, men har tenkt å bruke det på de innstikk jeg kommer til å jobbe videre med, og nye innstikk som jeg eventuelt kommer til å lage/jobbe med! Både WP/WPMU og bbPress!

--
    Rune
    rune[at]g-mail.no
    Blogg
    gulbradsøyWEB - Utvikling og implementering
    [rant] If it was hard to code - it should be hard to debug [/rant]
    Twitter :

RSS strøm for dette emnet