Norsk WordPress

Logg deg på med din NorskWP konto eller Registrer deg:

Norsk forum for WordPress og bbPress » WordPress

Siden vises ikke riktig

(6 posts)
  • Startet for 7 months siden av thereo
  • Siste svar fra tom.i.aurland

Ingen tagger enda

1. thereo
    Medlem

Hei!

Håper det er noen smarte sjeler her som kan hjelpe meg litt!

Jeg gjorde en tabbe og endret på wordpress adress og blog adress. Da fikk jeg ikke opp siden eller innloggingssiden min i det hele tatt, men etter flere timer med søking på nett har jeg fått dette tilbake.

Problemet mitt nå er at siden ikke vises riktig! Det er bare ren tekst og bilder. Virker som themet er borte, men jeg har sjekket det, og den er riktig. Har også sjekket at alle filer er lastet opp som de skal, men den vises fortsatt ikke riktig :(

Jeg kan litt html, men er helt fersk med wordpress.
    Domenet er minverden.com

Postet for 7 months siden #
  2. Siden prøver å hente CSS filen, som ordner utseende, fra blog.minverden.com.

3. thereo
    Medlem

Det var det jeg endret wordpress adress og blog adress til... Fikk da ikke opp noe som helst, og måtte legge til to linjer i wp-config som defiberte home og url.

Da kom jeg inn på innloggingssiden igjen, men jeg har nå ikke mulighet til å endre så mye på Settings/General.

Er det mulig å få den til "glemme" at jeg skrev inn blog.minverden.com i de feltene? Hvordan får jeg den til å peke til riktige adresser?

4. Flere løsninger er beskrevet her: http://codex.wordpress.org/Changing_The_Site_URL

5. thereo
    Medlem

Tusen, tusen takk! :D
    Du redda dagen min :)

6. Bare hyggelig, har vært bort i dette også for lenge siden, og vet hvor skummelt det er i begynnelsen...

RSS strøm for dette emnet

Svar

Du må logge inn for å poste.