Bare fint om du følger opp; uansett, jeg lurte på om du kunne legge med .po filen i pakka di også, siden det er veldig greit å bruke den som utgangspunkt i å oversette hele WPMU installasjonen man bruker.
Norsk forum for WordPress og bbPress » WPMS
Oversettelse: WPMU 2.7.1 og 2.8.1
(18 posts)-
Postet for 2 years siden #
-
Tja, en .po fil hadde vært kjekt!
Liker ikke siteadmin oversatt til sideadministrator :-)
Men kjempe bra at du tar deg tid til dette, Jon Kristian! Tusen takk!
--Twitter : @gulbrandsoy
Rune
rune[at]g-mail.no
Blogg
gulbradsøyWEB - Utvikling og implementering
[rant] If it was hard to code - it should be hard to debug [/rant]Postet for 2 years siden # -
Fantastisk takknemmelig for at noen har oversatt denne. Meeeeen, er det noen som har funnet den litt buggy? Når jeg bruker denne oversettelsen i min blogg så oversetter den og alt ser flott ut, men den sliter litt under oppdatering av poster/redigering/oppdatering av plugins.
Si jeg skal oppdatere en innlegg..... Gjør mine endringer også trukker oppdater, da blir viduet hvit og den sender meg ikke tilbake til redigering av innlegget. Den bare henger. Endringene er gjort, men den sender meg ikke noe sted.
Går jeg tilbake til min default fungerer den igjen.
Takk for oppmerksomheten :)
Postet for 2 years siden # -
@Kristin, Egentlig så ønsker jeg ikke å publisere po filen til alle og enhver, men hvis du vil ha den så send meg en e-post.
@rune Tar gjerne imot forslag.
@hesleskaug Det hørtes da veldig merkelig ut, jeg har ingen slike problemer her. kan du aktivere debug i wpmu? også sjekk serverloggen. Sikkert best om du starter en ny tråd på dette.
Twitter : @slackmartianPostet for 2 years siden # -
@jonkristian
*Flau*
Kanskje feilen rett og slett er at jeg ikke bruker wpmu? :SHvor kan jeg få tak i oversettelse til vanlig wordpress?
Hehe, sånt skjer. Her finner du den: http://codex.wordpress.org/WordPress_in_Your_Language#Norwegian_.28nb_NO.29
Twitter : @slackmartianPostet for 2 years siden # -
Hmmm.... Akkurat det samme skjer med den... Merkelig. Jeg la også merke til at "Editor-baren" forsvinner med en gang jeg velger denne nb_NO.mo filen. Er det noe jeg har gjort feil.
Beklager hvis jeg egentlig skulle laget en egen post om dette og takk for raske svar
Du fulgte denne? http://neppe.no/wordpress/norsk/
Twitter : @slackmartian
igjen, har du anledning til å aktivere debugging og sjekke loggene?Postet for 2 years siden #