Norsk WordPress

Forumet er flyttet til ny side.

Norsk forum for WordPress og bbPress » WordPress

Oversette "reply" knappen

(5 posts)
  • Startet for 1 year siden av bonzo
  • Siste svar fra Rune

Ingen tagger enda

1. bonzo
    Medlem

Hei

Lurer på noe så enkelt som det emne sier. Holder på å oversette litt på det themet jeg bruker, og har kommet til kommentarene. Og så finner jeg søren meg ikke koden hvor jeg kan redigere teksten på "reply" knappen. Får endret på alt jeg vil i kommentarfeltet, bortsett fra denne irriterende knappen :D Er sikkert bare jeg som overser det åpenbare, men kan noen lede meg i riktig retning?

Postet for 1 year siden #
  2. Rune
    Administrator

I filen comments.php har du en linje som ser (noenlunde) slik ut: <input name="submit" type="submit" id="submit" tabindex="5" value="Submit Comment" />. Der skal du endre der det står value="Submit Comment" eller i ditt tilfelle value="Reply"

Dette forutsatt at temaet ditt ikke bruker de nye kommentar funksjonene i WordPress 3.0

Lykke til!

--
    Rune
    rune[at]g-mail.no
    Blogg
    gulbradsøyWEB - Utvikling og implementering
    [rant] If it was hard to code - it should be hard to debug [/rant]
    Twitter :
  3. bonzo
    Medlem

Takker for svar.

Er ikke den knappen jeg tenker på. Har funnet det meste i comments.php.

Det jeg tenker på er "reply" knappen. Den som vises som kun en farget boks om man ikke har aktivert "nested comments". Det er egentlig den eneste delen jeg ikke finner i comments.php.

4. peterhol
    Medlem

vel.. hvis det er strenger jeg ikke finner, pleier jeg bare å laste ned hele tema- eller innstikksmappen (til Macen min) og søke etter strengen i Spotlight... funker som regel veldig bra :)

PS til Rune: så nå at det står "Ingen tagger enda" på dette emnet.. men det heter jo "Ingen tagger ennå" :) hva er forresten din mening om å bruke "stikkord" istedenfor "tagger"?

5. Rune
    Administrator

@bonzo: Hvilket tema gjelder det?

@peterhol: Takk for skriveleifen :-) Jeg skal rette den - men den står ikke høyt på to-do listen min. Når det gjelder tagger vs stikkord, så er jeg veldig lite konsekvent. Jeg er nok mest tilhenger av å bruke "stikkord" men er som sagt ikke konsekvent!

--
    Rune
    rune[at]g-mail.no
    Blogg
    gulbradsøyWEB - Utvikling og implementering
    [rant] If it was hard to code - it should be hard to debug [/rant]
    Twitter :

RSS strøm for dette emnet