Jeg tar gjerne imot tilbakemeldinger på utseendet på bloggen min! Hva er bra og hva er dårlig? Jeg ønsker å legge til en mer "personlig" header etterhvert, jeg må bare finne ut hvordan jeg gjør det først, noen forslag?
Mvh
Lene
Jeg tar gjerne imot tilbakemeldinger på utseendet på bloggen min! Hva er bra og hva er dårlig? Jeg ønsker å legge til en mer "personlig" header etterhvert, jeg må bare finne ut hvordan jeg gjør det først, noen forslag?
Mvh
Lene
Siden din ser både enkel og fin ut som den er nå. Ikke overfyllt med masse som gjør den treg. Temaet ditt ser ikke ut til å være oversatt til norsk.
Jeg er ikke tilhenger av annonser og reklame på personlige blogger -men smaken er som baken.
Du kan bruke Autoping Norge for å gjøre bloggen din mer synlig.
Vil bare nevne at autoping Norge er meningsløst, da både bloggrevyen og bloggarkivet er nedlagt.
Jeg syns kanskje at på en slik side som singel i byen, burde du kanskje brukt et annet design. Er kanskje litt i gråeste laget i forhold til temaet til bloggen. Med et annet wordpress tema er det lettere å få plass til en kul header :)