hei folkens...
Jeg holder på å sette opp en community løsning for gamere hvor vi skal tilby en klanside for de som ønsker dette. Vi har pr i dag et forum med nesten 15.000 brukere og forumet skal fortsatt være hele communitiets møteplass.
Ok.. saken er den at vi da benytter Invision Power Board (IPB) og det er ganske så nylig laget en plugin som lager en forbindelse melom WP og IPB forumet og da deler på brukerdatabsen.
Denne fungerer dessverre kun på vanlig WP og ikke WPMU
Selve istikket lastes ned herfra, men i tråden "Invision Power Board Wordpress Integration" er denne bedre forklart.
Vet ikke om det er en komplisert sak dette her, og selve instikker lar seg fint installere uten problemer.
Problemet oppstår når jeg skal oppdatere, eller da lagre noe informasjon i det og får da kun opp en hvit side med teksten "Error! Options page not found."
Jeg vil stå til knes i gjeld til den som vil bistå litt med denne knipen.
Dette er det eneste som gjenstår for å få publisert en ferdig løsning så jeg er litt fortvilet over at jeg ikke får det til...
Kontakt meg her i forumet eller på rage(at)sinna(dot)no.
Vi har en testside hor vi både har et IPB forum og en WPMU installasjon kan teste på om det er nødvendig med en prøvekjøring....
På forhånd takk for hjelpen..