Hei!
Jeg er ingen rutinert wordpressbruker, men har påtatt meg å oppdatere dagbok for en gjeng som krysser Grønlandsisen på ski nå i disse dager. I kveld da jeg skal inn å sjekke siden deres for å sende de hilsner og kommentarer blir jeg redirected til noe bullshitgreier!!! Jeg aner ikke hvordan jeg går frem videre, og har googlet meg frem til dere. Er det noe her som har noen råd å komme med? Siden dette gjelder heter: http://www.greenlandexpedition2011.com. Denne siden er gjengens kontakt med familie og venner (det er dårlig med internettforbindelser på Grønlandsisen og all kommunikasjon foregår via satelittelefon). Dette er dermed litt krise. Jeg finner jo heller ingen support hos wordpress?!!! Ble på macforumet anbefalt å sjekke domenet/ nettsidelinken men jeg aner ikke hvordan dette gjøres? Eller er det kanskje noe man ikke kan gjøre selv? Er mildt sagt litt lost her nå og mottar all hjelp mer enn gjerne. Det bør vel sikkert opplyses om at jeg ikke gjorde siste wordpressoppdatering. Var redd for å tulle til noe på siden deres, men i etterpåklokskapens lys kan det kanskje sies at det ikke var så smart.... Om det er der problemet ligger da......
Norsk forum for WordPress og bbPress » WordPress
Hacket?
(2 posts)-
Postet for 11 months siden #
-
Hei!
Siden de har nok blitt hacket. Siden er nå også stengt av webhotellet (Hostgator).
Du bør ta kontakt med Hostgator for å få hjelp til å fjerne kode som er "synderen".
Det er alltid viktig å holde WordPress oppdatert, men om du ikke har aller nyeste versjon, så er det ikke sikkert at det er det som er grunnen til dine problemer!
Uansett, lykke til!
--Twitter : @gulbrandsoy
Rune
rune[at]g-mail.no
Blogg
gulbradsøyWEB - Utvikling og implementering
[rant] If it was hard to code - it should be hard to debug [/rant]Postet for 11 months siden #