Jeg skal lage en side der flere brukere har tilgang, men de skal kun skrive innlegg i gitte kategorier - f.eks bruker1 skal kun skrive innlegg med kategori 1, bruker2 skal kun skrive innlegg med kategori 2, osv... Er det en enkel måte det kan gjøres på?
Norsk forum for WordPress og bbPress » Informasjon
Flere brukere - hver sin kategori
(5 posts)-
Postet for 1 year siden #
-
Hei!
Enkelt er vel et spørsmål om definisjoner :-)
Det finnes flere eksempler på den type innstikk i WordPress sin innstikk katalog. Jeg gjorde et søk på User Management og kom opp med mange forslag. Den som lignet mest på det jeg tror du ser etter er denne -> http://wordpress.org/extend/plugins/user-cats-manager/
Det ser ikke ut som om den er helt "klar" for WordPress 3.1.x, men koden kan muligens gi deg en ide om hvordan gå frem.
Lykke til!
--Twitter : @gulbrandsoy
Rune
rune[at]g-mail.no
Blogg
gulbradsøyWEB - Utvikling og implementering
[rant] If it was hard to code - it should be hard to debug [/rant]Postet for 1 year siden # -
Jepps. Det høres ut som det riktige innstikket... Men det fungerer ikke. :)
Nei, da så... Da vet jeg i alle fall hva jeg trenger. Takker
Postet for 1 year siden # -
Jeg vil nok anbefale deg å se igjennom noen av de over 1000 innstikkene som dukker ved det søket jeg lenker til! Du finner sikkert noe som fungerer for deg!
Lykke til!
--Twitter : @gulbrandsoy
Rune
rune[at]g-mail.no
Blogg
gulbradsøyWEB - Utvikling og implementering
[rant] If it was hard to code - it should be hard to debug [/rant]Postet for 1 year siden # -
Sjekket også IRC chat'en, og ble tipset om noe som fungerte på samme måte, så det er i boks nå. :)
Postet for 1 year siden #